instagram reels guide

Cum să creezi reels pe Instagram

Ghidul nostru pentru reels

Nu este un secret că Reels a cucerit lumea și că conținutul video este una dintre cele mai eficiente modalități de a atrage atenția pe rețelele sociale. De aceea, am creat acum un ghid despre cum poți începe să creezi reels pe Instagram ca ambasador pentru Famme.

Pentru a începe, trebuie mai întâi să ai un plan despre ce va conține reel-ul. Iată câteva idei de la noi care se potrivesc bine dacă dorești să promovezi produsele de la Famme. 

  • IEȘIRE ÎN NATURĂ: ia-ți telefonul sau camera și ieși la o plimbare în activewear de la Famme și arată-ne o potecă pe care o iubești sau o frumusețe naturală din zona ta.
  • Reels de antrenament: Dacă îți place să te antrenezi, poți îmbrăca hainele de antrenament Famme și să filmezi o sesiune de exerciții sau să împărtășești câteva dintre exercițiile tale preferate sau alte sfaturi legate de antrenament. 
  • Ținute pe care le-aș purta pentru….: creează ținute din piesele tale preferate de la Famme pentru diferite ocazii. Poate fi, de exemplu, pentru o plimbare, o excursie în pădure, antrenament, seară de film, shopping etc.
  • Haul: Ai primit recent o comandă mare de la noi? Fă un try-on haul și arată-ne hainele pe care le-ai cumpărat! Fii sincer în feedback-ul tău cu privire la ce părere ai despre ele și ajută spectatorii să aleagă mărimea potrivită. 
  • Trebuie 3 moduri diferite de a stiliza X: Dacă ai o piesă pe care o iubești foarte mult, ar putea fi o idee să găsești mai multe moduri diferite de a o stiliza și să arăți aceste ținute. Poate că pantalonii tăi scurți se potrivesc la fel de bine pentru o sesiune de antrenament cât și pentru o ieșire în oraș? Arată cum ai combina mai multe ținute pentru diferite ocazii cu aceeași piesă!

Odată ce te-ai decis asupra tipului de reel pe care vrei să-l creezi, rămâne doar să filmezi, să editezi și să publici.

 

Filmarea

Poți filma reels fie în aplicația Instagram, fie pe telefon și apoi poți încărca clipurile mai târziu în aplicație. Dacă ai o cameră, o poți folosi și pe aceasta. Experimentează și descoperă care metodă ți se potrivește cel mai bine. Nu uita să te asiguri că filmezi în lumină bună, preferabil lângă o fereastră sau în aer liber. 


Editarea

În funcția de reels din Instagram poți tăia și lipi clipuri singur, precum și adăuga filtre simple și text. Dacă dorești o aplicație de editare video puțin mai avansată, poți descărca Filmm sau InShot, care sunt gratuite în App Store.
Atunci când editezi, este bine să te asiguri că tăierile sunt făcute astfel încât tranzițiile între clipuri să fie line și că video-ul se desfășoară într-un ritm rapid (ai grijă ca video-ul să nu depășească 60 de secunde), dar spectatorul să înțeleagă în continuare ce se întâmplă în fiecare clip.

Sfaturi și trucuri

  • Creează reels captivante, asigură-te că primele 5 secunde îți captează atenția spectatorului și concentrează-te pe conținut care inspiră, amuză sau oferă noi informații spectatorilor. Acest lucru va face ca alții să se angajeze mai probabil cu conținutul tău! 
  • Folosește sunete și melodii populare atunci când publici. Dedică câteva minute pentru a viziona reels-uri ale altora și salvează sunetele ce ți-au plăcut. Utilizarea sunetelor populare crește probabilitatea ca oameni noi să descopere video-ul tău.
  • Folosește hashtag-uri. Regulile pentru hashtag-uri în reels sunt aceleași ca pentru postările din feed. Adică poți folosi până la 30 de hashtag-uri per reel, iar acestea ar trebui să fie relevante pentru conținutul pe care îl postezi.
  • Folosește text/narare. Adăugarea de text pe video poate ajuta spectatorul să înțeleagă ce se întâmplă și să aducă mai multe informații conținutului. Asigură-te că textul este scurt, nu dorești să îi distragă atenția spectatorului de la video. De asemenea, asigură-te că textul este vizibil suficient de mult timp pentru ca spectatorul să apuce să citească tot înainte de a dispărea.
  • Distracția este cheia! Entuziasmul și energia sunt contagioase, așa că dă tot ce ai mai bun pentru a transmite entuziasm prin video pentru a angaja spectatorii tăi. 
Tilbake til bloggen